Thursday, December 8, 2011

Aktiviti-2 yang aku buat kat kem :-)

Okeyy , sambung cer . Dalam bas aku tak amek gamba pemandangan or peserta lain cuz aku tidur . Hehe . Actually , aku malas na tulis detail cuz tangan aku xhilang mengah lagi . So , aku tulis jelahh ape aktiviti kitorang jalankan kat sane :-) Haa , before terlupe , aku masuk group 4 . Name group kitorang "SPICA" . Aneh kan ? Haha . Taktahu meaning dia sampai hari ni ;-P

Antara aktiviti kitorang buat : 
- ice breaking
- bangun , duduk , angkat , jatuh (kitorang kene buat bertentangan dgn ape yang abg fasilitator (fc) tu ckp )
- tic tac toe
- bbq (sebut b,b,q .. bukan BABI Q . Haha . Babi beratur >.<)
- Jungle tracking (dlm jungle tracking ni aku dpt mcm2 :
  * lemas dlm sungai =,=
  * kene gigit pacat (4 tempat , 1 kat kaki kanan , 2 kaki kari , 1 belakang badan)
- Masak dalam hutan ( Kitorang masak nasi , sardin + telur , air teh .. sume pakai mestin )
- Solat dalam hutan
- Climbing wall (macam siamang pun ade . Bhahahahha)
  
   *Yang lain aku xingat . Huhuhu . Maaf :') So , harap korang still enjoy bace bende alah ni . Babai .
      Assalamualaikum !!

No comments:

Post a Comment