Monday, February 24, 2014

Him, again. Hm.

Assalamualaikum.

Honestly, I can't get him out of my mind. Baru nak masuk sebulan kitorang break. Haih. Nak kata macam break tu, tak tau. Sebab..

Kitorang still connect each other. If kat twitter, still mention, kadang kadang unmention. Haha. Aku taktau ah :') Susah. Pegalaman dan kenangan bersama dia, selama setahun lebih. Then, nak lupakan dia macamtu je? Haha. Impossible babe. Sumpah susah, sumpah payah. Em.. aku, ugh.

Aku sayang dia lagi :'(

Hm. Ramai yang marah,

"Kenapa kau still contact dia?"

"Kenapa kau asyik fikirkan dia?"

"Dah dah ah tu Sarah, asyik nangis pasal dia je. Dia bukan pikirkan kau pun. Membazir siut airmata kau."

Ha. Aku penat dengar semua tu. Bebelan manusia :') But idk why. Dia macam give some hope for us to getback..

Argh! Aku pening ah cemni. Penat. Harini birthday adik dia, Ashmira. Esok 25 Feb, birthday dia :')

Lunch tadi aku sempat call dia, and benda paling bodoh aku buat, aku cakap "I LOVE YOU" masa nak end call. Shit -_- tapi apa yg aku tak espect tu, dia reply love you too juga. Haaaa nak luruh jantung aku bhaii :'D Then aku gelak sorang sorang. Sepanjang jalan aku nak pergi sekolah after lunch break tadi, aku senyum je. Duk gelak sorang sorang -_- member aku tengok pun macam er, angkat kening sebelah. Haha. Tapi hm. Entahlah. Taktau nak describe how's ma feeling right now.

Damn complicated.

No comments:

Post a Comment