Sunday, April 6, 2014

Faking smile, forcing laugh.


Tengok tu. 

Relay aku dengan dia kat Facebook. Still ada till now even kitorang dah break 4 Feb ritu :') Aku taktau kenapa aku tak sanggup nak 'delete' relay tu. Aku tunggu dia yg delete sendiri. Aku dah block dia kat Twitter, Facebook je belum. Idk why, aku tak kuat :'( *sigh

Move on.

Cakap senang ah. Ce kalau kau, kau ditinggalkan or kau sendiri yang tinggalkan orang yang kau sayang, mesti sedih en. Mesti sakit hati en. Tapi tulah, bila orang sekeliling kau push kau,

"Move on lah, Sarah"

"Dia tak appreciate kau, buatpa kau berharap kat dia lagi?"

"Dia senang senang lepak dengan member dia, gelak gelak sana, kau kat sini duk nangis 24/7 pasal dia. Membazir airmata kau nangis pasal dia. Membazir masa kau, kau layan perasaan kau, sedangkan dia? Sikit pun tak fikirkan pasal kau."

Stress weh! Ingat senang nak lupakan orang yang pernah kita sayang?

Orang yang gembirakan hati kita?

Orang yang kita selalu share masalah dengan dia?

Orang yang pernah kita harap jadi future husband kita?

Ya, tht time aku memang bodoh sebab mengharapkan benda yg tak pasti. Benda dah jadi weh, apa aku boleh buat pun. Kena kuatkan hati, tabahkan jiwa. Hm.

No comments:

Post a Comment