Monday, April 14, 2014

G.E.T.B.A.C.K

"He makes me smile back"

Dont ask me anything cz idk why aku accept dia balik ._. well, secara tak langsung keh senanye. Haha. Aku ngaku lah aku still tunggu dia. And aku tahu aku takkan dapat dia yg dulu balik. Everyone changed right? termasuklah dia, termasuklah aku :') Hm. Dah kali berapa aku couple > break > getback dengan mamat ni -_- tapi tak pernah fed up. Hahaha keh lawak. 

Cerita dia cemni, aku block dia kat twitter and aku delete relay aku dengan dia kat fb tu. Yelah, memudahkan dia untuk cari awek lain dan awek-awek di luar sana tu untuk ngorat dia. Haha. Aku penat senanye. Ramai orang tanya,

"Kau still couple dengan dia ke?"

"Kenapa still ada relay korang kat fb, korang kn dah break?"


"Kau mesti sayang dia lagi an? Sebabtu kau tak delete relay tu. Alah, come on ah Sarah"

"Korang macam still couple, tapi apa yg aku tahu korang dah break an ritu? -_-"

Haha. Tak terjawab, speechless aku. Aku dah pikir-pikir semua, better aku lepaskan dia kn. Dia pun berhak bahagia :') so, aku turunkan ego aku, aku delete relay tu. After aku delete, aku inbox dia, last word lah konon, duk blablabla kat situ, pastu aku terus off fb, aku on twitter. Tengah syok tweet tu, ada sorang stranger ni mention aku,

"Check fb!"

Weird ._. siapa dia ni tetiba suruh aku on fb. Aku tak pikir apa dah, aku pun on je le fb. Tengok tengok, dia inbox aku -_- okay........ dia buat acc twitter baru untuk tegur aku, mention aku suruh on fb -.- haha kelako. Then dia cakap gini,


Ha tahu cuak -.- heih nasib aku sayang kau, Shamer. Hiks :3 pastu blablablaaaaaaaa, dia suruh aku send balik relay tu. 

Wtf -,-

So, mengikut kata dia, aku pun send ah balik. "In a relationship with Shamer Williams" tu pun wujud le balik -_- Then, aku tanya dia,


Pastu,


Speechless, again.

Ha, see! secara tak langsung kn. Hahahahahahahahahahahahaha. So now, nak kata aku sayang dia 100% tu.. em, entahlah. Tapi hm, sayang dulu still ada :') Hee. 

-End post

No comments:

Post a Comment