Sunday, January 1, 2012

2012 ..

Assalamualaikum ..
Fine ! Aku terlalu ikut perasaan aku .. aku sayang dia .. tapi , tahun depan aku PMR !! Mama aku simpan lappy .. aku ta pakai phone .. hari ni , aku nangis .. pasal dia .. cuz , aku ta tau na contact nan dia acane next year .. aku ta kesah kalau dia duk dekat nan aku .. aku ta kesah kalau dia satu sekolah dengan aku .. aku lagi ta kesah kalau hari-2 aku buley contact dia !! But , sume tu ta buley !! Aku stress !! Aku takut dia tinggalkan aku untuk perempuan lain ..Okey , aku tau aku memang bo*** cuz cakap macam tu .. belum tentu dia jadi suami aku .. Huhh .. Dia suruh aku focus pelajaran .. Then , aku dah pikir masak-2 , aku na tinggalkan dia .. KEJAP JE .. setahun .. Aku asyik ingat dia .. acano ? Grrrrrr !! Paput jelah !! Gudnight .. sesape yang dah baca ni , HAPPY NEW YEAR <3 #sedih :')

No comments:

Post a Comment