Wednesday, January 25, 2012

Break :'(

Mohammad Zakuwan bin Bahari bagi aku mesej ni .. lepas 2 hari dia ta contact aku :'(Teruk kn ? Hmm .. Silalah baca ...

"Sarah.. I have to tell u something..
It is about our relay..
If u want to know..
Perasaan Zack terhadap Sarah..
Makin lama makin berkurangan..
I don't know why..
But i think i want to make a new life..
Daripada Sarah sakit hati tunggu Zack..
I think,, it's better 4 me to let u go..
U can block my fb if u want to..
I'm so sorry.."

Beginilahh berakhirnya cerita aku dan dia .. Ermm , aku SAYANG dia ..
Tapi , aku rasa memang patut aku clash dgn dia kudd !
Yelahh , PMR candidates lahh katekan ><" ngeee ~

3 sebab nape aku rase dia minta clash dgn aku ialah :
1) kitorang belum kenal antara satu sama lain .
2) dia kacau aku study -rasenye lahh-
3) dia boring dgn aku -bila dia call , kitorang ta cakap punn =,=-

Haihh ! Oke , stop Sarah .. banyak kumbang lain ~ kumbang ? Er, kbye ._.

No comments:

Post a Comment