Wednesday, January 4, 2012

Hari pertama sekolah :D

Back To School ^^

Assalamualaikum !! <3

Ape cer sekolah ? Tangan tu pandai tulis ta ? Al-maklumlahh ~ sume asyik ber-komputer je masa cuti kan ? HAHA . Lawak pulak aku pikir balik . Selama ni punye lahh aku muncung bila dengar perkataan 'sekolah pagi' . Yelahh , mane ta nye .. dah 2 tahun aku sekolah petang . Form 1 , form 2 . And now , aku form 3 :) bile dengar je sekolah pagi , sume dah terbayang ~ kene bangun pagi-2 , kene mandi cejuk-2 , haishh !! ta ke sengsare tu ?!!

Tapi , tu sume dulu .. bile dah rase sekolah pagi sendiri , haaaa ~ amek kau ! orang balik pukul 12.45 tengahari , aku balik pukul 1.30 petang . HAHA . Merayau ~ Ye lahh , sekola petang dulu mane sempat na tawaf satu sekolah . Balik pukul 6.40 petang . Sampai umah kang maghrib , mak marah . Pastu , dah ta jadi masalah dah . Bangun pagi tu taley watpe lahh , memey kene bangun !! Hehe .. Tapi , skang buley mandi air panas .. Zaman dah maju lahh kate kan ~ Ngeeeeeee ^^

Ramai tanye aku acane first day sekolah ~ Hahh ? Soalan PMR ke ni ? Ta wajib punn aku jawab kan ? Tapi , aku na jawab gak . LOL !! Hmm .. First sekolah .. tade ape punn .. gugup tu memey ade .. same je cam tahun lepas .. tapi , ade satu yang lain tahun ni . Aku bertudung labuh :3 Actually , segan na cer nape aku tetibe berubah jadi ustazah . HAHA . kfoinee ~ aku cer .

Hari tu masa cuti , aku pergi kem . Dalam kem tu , ustaz tu ade bagi ceramah . Ustaz kate lelaki ni ade 9 akal tapi ade 1 nafsu dan nafsu tu adalah seks atau perempuan . Bagi sesiapa yang ta open minded , sila stop di sini dan silalah melompat ke blog lain . kbye =='' Lelaki ni bila cakap pasal perempuan , dia mesti akan cakap pasal 'barang' . And , bila dorang nampak perempuan , dorang boleh teka berapa saiz kite , saiz pinggang kite , saiz sume bende tu lahh !

Dulu , aku suke pakai baju yang fit-2 ni . Aku pakai tudung punn macam ta pakai tudung . Pastu balik umah , aku terus cakap dengan mama aku , tahun depan , means , tahun ni aku na pakai tudung labuh pi sekolah . Then , mama aku kata okey . Aku pakai lahh :D Penuh dengan kerelaan hati . Ecewahhh <3 !!

Emm .. aku rase aku patut cer kat korang pasal budak baru ni cuz aku ta tau na cer kat sape , di mane , dan ape-2 je . HAHA . Dia ni lawak lahh . Masa cuti hari tu , dia add aku (mukabuku) cuz aku budak SMKBBST . Kfoine ~ aku punn app dia . Pastu kiroang start chat . Dia kata dia na pindah sane (SMKBBST) blablablabla ~ habis . Then , kitorang kenal lahh . Dia suruh aku tegur dia kat sekolah nanti . Tapi , tadi , aku nan dia dapat pulak satu kelas . Terkejut ! Haihhh =='  Aku ingat dia ni okey-2 je macam budak-2 laki yang aku kenal . Ghupenye , sombong . Aku malas toi !

Oukieyy .. lepas solat tadi , mata aku terus melilau cari mane mama aku simpan lappy dia . HAHA . Akhirnya , jumpa :D Oraitt lahh . Sebelum aku melalut dan merepek dengan lebihnya , aku off dulu . Mandi !! Tata allz <3 ~

No comments:

Post a Comment