Tuesday, December 17, 2013

Gelora hati :(

Tengok tajuk pun, korang dah tau entry ni cerita sedih :( Hm. Betul lettu. Well, pasal apa lagi aku nak sedih kn, of course lah pasal dia. Again and again. Hari hari stalk dia, hari hari sakit hati. Em. Aku taktau lah sama ada aku memang patut jealous, or aku je yg menggedik lebih.

Tapi kalau korang lah kn, pakwe korang duk gatai sweet2 dgn classmate perempuan dia, jealous tak? Ha. Hm. Syahira suruh aku block dia.

"STOP STALKING, SARAH!

Katanya T_T

How am I supposed to do? I can't stop stalk him! :'(
Bukan Syahira sorang, member aku yg lain kata centu. Ipan, Zack..

"Kalau kau betul sayang dia, tinggalkan dia sekarang. Percaya takdir Allah, jodoh kematian semua Dia dah tetapkan. Sebabtu kalau merancang, biar sederhana. Don't put to much effort on your planning, takut kau kecewa sendiri nanti. Percayakan Allah, kerana Dia dah tetapkan yang terbaik buat hamba-Nya."

Idk why aku jadi macamni. Tinggalkan dia, block acc Twitter, unfriend dia kat Facebook, maybe could give me some.. ketenangan?

Tapi betul ke? Betul ke apa yang aku cuba buat ni? :'(

No comments:

Post a Comment