Tuesday, December 17, 2013

Luahan perasaan ._. pfftt haha

Assalamualaikum :D 
Ya Allah, dah lama sangattt tak buka blog ni >< Hihi. Dekat setahun jugak lah :3 Hm. Aku berniat on balik blog ni pun sebab Shamer :') Haha. 

Ya, dia. Last couple aku. Hm. Kitorang dah lama break, bulan 7 haritu. Tak ingat lah tarikh dia bila, tapi apa yg aku tahu bulan 7 lah. Getback? Oh semestinya. Dia banyak kali minta. Em. Nak memang nak, tapi. Hm. Susah weh. Ada sebab tersendiri, kenapa aku still tak accept relay request dia kat Facebook tu. Aaa yeah, dia ada send relay request kat aku. Yg buat aku sentap tu, dia ingat tarikh kitorang couple :') 16 Mac 2012 as he set that as the anniversary date. Haih ya Allah. 

Hati aku meronta nak dia balik, tapi berdasarkan apa yg mama cakap cakap, 

"It's not the time yet for you to get along this monkey love drama, dik. Kalau dia betul sayang adik, dia akan tunggu adik, take you as her wife when it's really the perfect time. Mama tak kisah, ayah pun tak kisah siapa pilihan adik, as long as dia beriman, kuat agama, and boleh bimbing adik to Jannah". Then mama smile :) 

Ohooooooooo. Mama mama mama T_T it's a damn big issue kay. Adik, ugh. Entahlah. I'm tired of all this fucking shit! Now, adik takboleh stop stalk dia. Yeah, kitorang still contact. Everyday adik akan find a way for online jugak, nak tengok apa dia buat, dia dengan siapa, ada upload gambar baru tak, and oh, adik terlalu rindukan dia! :'( How I wish my mama could be here rn. Hm. 

Masalah aku nampak je kecik weh, tapi dia ganggu perasaan aku. And idk why, aku akan sangattt jealous bila nampak tak kira lah dengan perempuan mana dia chat or comment or like or mention kat Twitter sekalipun, JEALOUS setia menemani aku -__- Lately, kitoang mcm couple balik. Macam lah. Hm. Oh, tadi dia ada bagi aku satu lagu. Not lagu lah, techno act. Protiac - Haze



Try hear it, sure will fall for it -.- at first aku dgr, sumpah aku tergelak sbb entrance dia macam lagu tadika -..- Srs talk babe ! But then, ugh. Seharian, non stop. Haha.

Lol. Okay, dia kata tu lagu blog dia. Wehhhhhhhhh, aku sentap weh. Sumpah sentap. Srsly, i was like "Dia ada blog?" ._. "Kenapa tak gitau aku?" Argh! Geram geram geramm == Guess wht? Aku google blog search, hell yeah, mana tahu tiba tiba dapat pulak link blog dia kn. Haha gila. Aku search macam macam. Shamer Giller lah, Shamer Williams, nama aku sendiri Sarah Zulaikha -.- , Nasuha Azizan (ex scandal dia) , Mohammad Shamer bin Abu Bakar lah, apalah, itulah inilah and lah lah, aku tak jumpa sehapak pun -__- Give up meyy! *white flag lol. 

And finally, aku teringat blog lama dia, ada "cadbury". Aku dah "yeay" dah mula2, tapi bila teringat apa yg ada dalam blog dia tu... Hm. Dia cerita pasal Nasuha Azizan :( the girl that I've mention up there. Indeed. Shamer in love w/ her when he's w/ me. At first, aku maki dia habeh. Sumpah --" sakit hati jangan cakaplahkan. Tengok cara dia update pun memang nampak dia bahagia sangat dgn anak Azizan tu. Aku boleh buat apa kn? Diam, dan terus membaca. Kata kata dia, janji dia dgn Nasuha tu, mcm aku takde. Mcm aku tak wujud. Ish, dahlah. Bengkak hati den duk cerita pasal perempuan tu -_- Hm. Aku ada minta link blog yg dia cakap tu, anddddd dia tak kasi. 

Nampak sgt kn? :') Dah ah. Aku penat sayang dia. Tapi nak buat cemane, dah sayang. Hahaha. Bodoh. Off.

p/s :  Aku baru 'kemas' balik blog ni -,- Aku save mana post yg comel momel masa aku form 2, form 3 punya post dulu duluuuu and delete semua post merepek repek, and now :) Haha, hey new lookin' blog :* simple as that. Kau nak yg kreatif? Cari blog lain. Folks -.- jangan tanya apa apa. Jangan. Tanya. Cz aku takkan jawab. Takkan ._. *cengkerik

No comments:

Post a Comment