Sunday, December 22, 2013

Kembangkan hidung anda -..-

Celik mata je dah pukul 12.43 tengahari. Penangan tidoq pukul 4.32 pagi semalam. Ha, lepastu no wonder lah dapat mimpi pelik pelik kan -,- Hais.

So, sambil menikmati ice blended milo yg Syakirin buatkan di panas terik matahari di luar rumah yg memang takde kena mengena dengan aku ni pun, haha, ni nak story ni :3

Aku mimpi masa tu kat KTM Station, nak hangout. Lepastu aku rushing ah, sbb ingat aku sorang je yg lambat masatu. Kelakar -.- berlari lari cz takut diorang bising. Lempaq tepi ah apa masyarakat sekeliling duk kata (Ceh, masyarakat sekeliling takboleh blah ><) Ha, duk lari punya lari punya terjatuh punya lari balik, SENTAP ._.

Aku nampak Shamer dengan Mai. Sweet gila -.- well, aku pun taktau kenapa aku boleh mimpi teruk sampai gini sekali. Hahahahahahha. Okay, pastu aku stop ah. Feeling konon. Pastu aku jalan slow slow kat diorang. Yg takboleh blah tu bila Shamer tegur,

"Hai sayang, lama sampai? :D"

Aku baru sampai bhaii ! == Ish dia ni. Lepastu Mai duk sengih sengih kat sebelah dia. Caii~ perempuan mana tak menyirap an? Lepastu lepastu, diorang teruskan berborak, bersembang, bergelak ketawa sebab tunggu member yg lain. Lol. Mati mati gua ingat gua paling lambat babe -__-

Lepastuuuuuuuuuuu, aku terbangun ._. terkesima. Ceh, gitu. Lepastu aku gelak sorang sorang. Bhaha. Aku tarik towel, buka pintu bilik air, mandi.

Kesimpulan, mimpi itu mainan tidur. Plus, aku takpernah amek serious ttg apa yg aku mimpi selama ni -..- *bajet hati keras lah kn. Gaya aku bercerita macam makcik makcik joyah yg lepak kat pondok tepi jalan yg kepoh suka gosip tu kn? Bhaha -..-

Merepek je ha. Mai ada Muadz dia. Next year nak kahwin dah pun xD Haha. Then, Shamer ada aku. So? Mainan tidur, poyo semua mimpi ni ! *laugh

End post.

No comments:

Post a Comment